ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ GpsNow

O ιστότοπος www.gpsnow.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου (στο εξής καλούμενο ηλεκτρονικό κατάστημα ή ιστότοπος) που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία με την επωνυμία INDELTECHHELLASΙΕΠΥΑ & ΣΙΑ ΕΕ, που εδρεύει στην Βέροια, Σινώπης 7 & Πιερίων, 59132 και εκπροσωπείται νόμιμα, με Α.Φ.Μ. 099933636, Δ.Ο.Υ. Βέροιας και ΑΡ ΓΕΜΗ492772:, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας sales@gpsnow.gr, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 210 3000 722, (στο εξής χάριν συντομίας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ).

Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση των εφαρμογών και υπηρεσιών του καταστήματος με το εμπορικό σήμα www.gpsnow.gr το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.gpsnow.gr. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία “επισκέπτης” ή/και “χρήστης”, “πελάτης” ή “συνδρομητής” αναλόγως του αν περιορίζεται σε επίσκεψη μόνον στο κατάστημα ή πραγματοποιεί και παραγγελία και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών ή συνδρομών) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών και συνδρομών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Όροι:

  1. ΣΚΟΠΟΣ:
    • Ο σκοπός της υπηρεσίας τηλεματικής, εφεξής Υπηρεσία, είναι να παρέχει σε ένα άτομο/ επιχείρηση/οργανισμό τη δυνατότητα να ελέγχει το σύνολο των οχημάτων, μηχανημάτων, εξοπλισμού και μεταφορικών μέσων τους, μέσω συσκευών τηλεματικής που τοποθετούνται σε αυτά. Η Εταιρεία δηλώνει ότι διαθέτει εξοπλισμό και λογισμικό, με σκοπό να λαμβάνει τα εν λόγω σήματα μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας (GSM) από τους συνδεδεμένους με το Κέντρο Δεδομένων (DataCenter) συνδρομητές και να καταγράφει τα δεδομένα σε απομακρυσμένο εξυπηρετητή (Server).
    • Το παρόν συμφωνητικό δεν είναι και ούτε μπορεί να θεωρηθεί ως σύμβαση ασφάλισης, οποιασδήποτε μορφής, του οχήματος/μηχανήματος ή των υπαρχόντων μέσα σ΄ αυτό αγαθών και ανθρώπων, με την έννοια του κώδικα ιδιωτικής ασφάλισης και δεν παρέχει καμία εγγύηση σε σχέση με τις ζημίες του Συνδρομητή και τις σωματικές βλάβες του ιδίου και των συνεπιβατών του, από οποιαδήποτε αιτία και αν προέλθουν αυτές. Κατά συνέπεια, η Εταιρεία δεν φέρει κανενός είδους ευθύνης, αστικής ή άλλης έναντι του συνδρομητή.
    • Η Υπηρεσία προορίζεται αποκλειστικά για την διαχείριση των οχημάτων/μηχανημάτων του Συνδρομητή και για κάθε νόμιμη χρήση σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Είναι αποκλειστική ευθύνη του Συνδρομητή να διασφαλίσει ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες από την Εταιρεία δεν θα χρησιμοποιηθούν για σκοπούς που παραβιάζουν τους νόμους και τη δημόσια τάξη. Σε περίπτωση που η Εταιρεία αντιληφθεί παράνομη ή μη προβλεπόμενη χρήση της Υπηρεσίας μπορεί μονομερώς να καταγγείλει τη σύμβαση και να διακόψει την Υπηρεσία χωρίς προειδοποίηση. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία δεν υποχρεούται να επιστρέψει συνδρομή ή μέρος αυτής.
  2. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
    • Ο Συνδρομητής αναγνωρίζει ότι η παρακολούθηση του στόλου οχημάτων/μηχανημάτων μέσω της Υπηρεσίας GpsNow συνεπάγεται την παρακολούθηση της γεωγραφικής θέσης, της διαδρομής και άλλων πληροφοριών των οχημάτων, ανάλογα με την συσκευή τηλεματικής και τα παρελκόμενα της, καθώς και τις υπηρεσίες που ενεργοποιήθηκαν. Τα δεδομένα αυτά ενδέχεται να αποτελούν ταυτόχρονα προσωπικά δεδομένα των οδηγών/ χρηστών.
    • Υπεύθυνος Επεξεργασίας των παραπάνω προσωπικών δεδομένων είναι ο Συνδρομητής, λαμβανομένου υπ’ όψη ότι τα δεδομένα ούτε καταγράφονται ούτε δέχονται κάποιου είδους επεξεργασία από την Εταιρεία. Η Εταιρεία παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς των σχετικών δεδομένων μέσω τεχνολογικού εξοπλισμού, τηλεπικοινωνιακού δικτύου και αποθήκευσης σε Εξυπηρετητή με αποκλειστικό σκοπό την πρόσβαση του Συνδρομητή σε αυτά.
    • Για τους παραπάνω λόγους ο Συνδρομητής με την υπογραφή του παρόντος δηλώνει ρητά ότι εγγυάται πως έχει ενημερώσει όλους τους οδηγούς/ χρήστες των οχημάτων/μηχανημάτων του για την εκ μέρους τους καταγραφή και έχει λάβει τη σχετική συγκατάθεσή τους για την επεξεργασία αυτή.
    • Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη έχει έναντι των οδηγών / χρηστών των οχημάτων για οποιαδήποτε εκ μέρους του Συνδρομητή παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
    • Ο Συνδρομητής θα αποζημιώσει την Εταιρεία για οποιοδήποτε ποσό ενδεχομένως υποχρεωθεί να καταβάλει σε Τρίτους από τις παραπάνω αιτίες της Παραγράφου 2.
    • Η Εταιρεία τηρεί τους κανόνες εμπιστευτικότητας και απορρήτου σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Κανονισμός ΕΕ 2016/679). Ο Συνδρομητής δίνει την έγκριση στην Εταιρεία να χρησιμοποιεί όσα προσωπικά στοιχεία του κοινοποιεί (π.χ. χρηστών, εξουσιοδοτημένων ατόμων κτλ.) -με δική του ευθύνη-, με σκοπό την ενημέρωση και την χρήση ψηφιακών επικοινωνιών. Ο Συνδρομητής δίνοντας τα προσωπικά του στοιχεία, αυτομάτως συναινεί στην αποστολή ενημερωτικών sms και e-mail για γνωστοποίηση νέων υπηρεσιών, υπενθύμιση οικονομικών εκκρεμοτήτων, παρουσίαση εταιρικών νέων κλπ. Ο Συνδρομητής μπορεί να ενημερωθεί για την Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας μέσα από την ιστοσελίδα www.gpsnow.gr
    • Η Εταιρεία για λόγους ασφαλείας διατηρεί σύστημα καταγραφής κλήσεων και συνεπώς οι συνομιλίες από και προς την Εταιρεία δύναται να καταγραφούν. Ο Συνδρομητής μπορεί να ενημερωθεί για την Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας μέσα από την ιστοσελίδα www.gpsnow.gr
    • Η Πολιτική Απορρήτου είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα www.gpsnow.grκαι υπόκειται σε περιοδική βελτίωση και αναθεώρηση χωρίς προειδοποίηση. Τυχόν αλλαγές στην Πολιτική Απορρήτου θα έχουν εφαρμογή από την ημερομηνία που θα δημοσιευτεί η αναθεωρημένη έκδοση, καθώς και στις υπάρχουσες πληροφορίες, τις οποίες κατέχει η Εταιρεία. Η χρήση της Υπηρεσίας GpsNowκαθώς και της ιστοσελίδας μας www.gpsnow.gr μετά τη δημοσίευση των αλλαγών, συνεπάγεται την αποδοχή των αλλαγών αυτών.
  3. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:
    • OΕξυπηρετητής(Server) λειτουργεί σε 24ωρη βάση, εντός Κέντρου Δεδομένων (DataCenter) που βρίσκεται σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά τόσο του Εξυπηρετητή όσο και του Κέντρου Δεδομένων, αλλάζουν ανά τακτά διαστήματα. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται χωρίς προειδοποίηση στον Συνδρομητή. Λεπτομέρειες για τις τεχνικές προδιαγραφές μπορεί να αναζητήσει ο Συνδρομητής στην ιστοσελίδα μας www.gpsnow.gr/tech_spec. Ο Συνδρομητής σε περίπτωση που δεν καλυφθεί από τις πληροφορίες που αναφέρονται στην σχετική ιστοσελίδα μας, δύναται να απευθυνθεί γραπτώς στην Εταιρεία για περεταίρω πληροφορίες και διευκρινήσεις.
    • Ο Συνδρομητής μπορεί να αντλήσει πληροφορίες σχετικά με την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων του Κέντρου Δεδομένων και του Εξυπηρετητή μέσα από την ιστοσελίδα μας www.gpsnow.gr/tech_spec. Ο Συνδρομητής σε περίπτωση που δεν καλυφθεί από τις πληροφορίες που αναφέρονται στην σχετική ιστοσελίδα μας, δύναται να απευθυνθεί γραπτώς στην Εταιρεία για περεταίρω πληροφορίες και διευκρινήσεις.
    • Ο Συνδρομητής μετά από ενδελεχή έρευνα της αγοράς για τους όρους και τον τρόπο λειτουργίας των σχετικών υπηρεσιών και αναγνωρίζοντας ότι οι προδιαγραφές της Εταιρείας είναι τεχνικά και λειτουργικά άρτιες, αποφάσισε να γίνει συνδρομητής της, συμφωνώντας με όλους τους όρους του παρόντος ιδιωτικού συμφωνητικού.
  4. ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: Αποθήκευση δεδομένων και διαδικασία αντιγράφων ασφαλείας (backup) της Υπηρεσίας:
    • Η Εταιρεία χρησιμοποιεί κατάλληλο εξοπλισμό (hardware) με σκληρούς δίσκους σε συστοιχία Raidγια να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη καταγραφή δεδομένων της Υπηρεσίας με μεγάλη αξιοπιστία. Ο χρόνος καταγραφής των δεδομένων είναι δεκατέσσερις (14) ημέρες. Σε περίπτωση πουo Συνδρομητής θελήσει καταγραφή δεδομένων άνω των δεκατεσσάρων ημερών, θα πρέπει να συμπληρώσει σχετική αίτηση προς την Εταιρεία η οποία να γίνει αμοιβαίως αποδεκτή.
    • Η Εταιρεία χρησιμοποιεί λογισμικό για την δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (backup) της Υπηρεσίας και λεπτομέρειες αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας www.gpsnow.gr/tech_spec . Ο Συνδρομητής αναγνωρίζει ότι σε περίπτωση τεχνικής βλάβης κατά την οποία θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί το τελευταίο αντίγραφο ασφαλείας, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να χαθούν τα δεδομένα των τελευταίων εικοσιτεσσάρων (24) ωρών. Σε αυτή την περίπτωση ο Συνδρομητής δεν δικαιούται αποζημίωση και παραιτείται ρητά και ανεπιφύλακτα από κάθε απαίτηση.
    • Ο Συνδρομητής μετά από ενδελεχή έλεγχο των τεχνικών χαρακτηριστικών στην ιστοσελίδα μας www.gpsnow.gr/tech_spec και έπειτα από όλα τα συμπληρωματικά στοιχεία που ζητήσει και έχει λάβει, αναγνωρίζει ότι η Εταιρεία έχει πάρει όλα τα αναγκαία τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την αποθήκευση των δεδομένων της Υπηρεσίας. Ο Συνδρομητής πάραυτα, αναγνωρίζει ότι το ενδεχόμενο απώλειας δεδομένων για τεχνικούς λόγους παραμένει υπαρκτό. Κατά συνέπεια, σε περίπτωση που ο Συνδρομητής θεωρεί τα δεδομένα της ΥπηρεσίαςGpsNow κρίσιμης σημασίας για την λειτουργία της εταιρείας/οργανισμού του, οφείλει να λαμβάνει ο ίδιος αντίγραφα ασφαλείας μέσω της διαδικασίας αναφορών που του έχει προτείνει η Εταιρεία. Η σχετική διαδικασία ενδέχεται να επιφέρει επιπλέον χρεώσεις στον Συνδρομητή. Σε περίπτωση απώλειας δεδομένων για τεχνικούς λόγους, ο Συνδρομητής δικαιούται χρηματική αποζημίωση. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρεία οφείλει αποζημίωση στον Συνδρομητή, η οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπερβεί το διπλάσιο ποσό της αντίστοιχης συνδρομής για το διάστημα απώλειας δεδομένων, ακόμη κι αν η τυχόν ζημιά υπερβαίνει το εν λόγω ποσό, αξίωση για την οποία ο Συνδρομητής παραιτείται ρητά και ανεπιφύλακτα.
  5. ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ:
    • Ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας (εφεξής Πάροχος) προσδιορίζεται στην σχετική παραγγελία. Η Εταιρεία ΔΕΝ είναι πάροχος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
    • Η μεταφορά δεδομένων γίνεται μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας του Παρόχου, για το οποίο ο Συνδρομητής μετά από έρευνα αγοράς κατέληξε ότι είναι πλήρως επαρκές για τις ανάγκες του. Για τυχόν προβλήματα επικοινωνίας που προκύψουν λόγω βλάβης ή μη επάρκειας του δικτύου του Παρόχου, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.
    • Κατάργηση δικτύου 2G:
      • Σε περίπτωση που ο Πάροχος αναβαθμίσει το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας και καταργήσει το δίκτυο 2G,ο Συνδρομητής ενδέχεται να επηρεαστεί. Εφόσον ο Συνδρομητής επηρεάζεται από την σχετική αναβάθμιση και θέλει να διακόψει την Υπηρεσία, έχει το δικαίωμα καταγγελίας της παρούσας σύμβασης αζημίως (εξαιρούνται τυχόν επιδοτήσεις εξοπλισμού) οποτεδήποτε εντός δύο (2) μηνών από την εφαρμογή των τροποποιήσεων.
      • Εάν ο Συνδρομητής επηρεάζεται από την κατάργηση του δικτύου 2Gκαι θέλει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την Υπηρεσία, οφείλει να ζητήσει αντικατάσταση της κάρτας SIM από την Εταιρεία και να ελέγξει τη συμβατότητα του εξοπλισμού του. Οι αλλαγές από το δίκτυο 2Gσε νέο δίκτυο μπορούν να επιφέρουν επιπλέον χρεώσεις.
    • H κάρτα SIM που τοποθετείται εντός της συσκευής τηλεματικής είναι ιδιοκτησία της Εταιρείας και απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε άλλη χρήση πέραν της Υπηρεσίας. Σε αντίθετη περίπτωση η Εταιρεία δικαιούται να ζητήσει αποζημίωση.
    • Η κάρτα SIM που τοποθετείται σε κάθε συσκευή τηλεματικής, αποστέλλεται στον Συνδρομητή με Δελτίο Αποστολής Παρακαταθήκης, χωρίς επιπλέον χρέωση, καθώς είναι απαραίτητο στοιχείο για την λειτουργία της Υπηρεσίας. Μετά τη λήξη της συνδρομής και εφόσον ο Συνδρομητής είναι σε καθεστώς οριστικής διακοπής, υποχρεούται να επιστρέψει την κάρτα SIM στην Εταιρεία με δική του ευθύνη και δαπάνη εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία διακοπής. Εάν ο Συνδρομητής δεν επιστρέψει εγκαίρως την κάρτα SIM, η Εταιρεία δικαιούται να εκδώσει τιμολόγιο και να χρεώσει την αξία της κάρτας SIMμε βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.
    • Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη στην περίπτωση δολιοφθοράς ή κακής λειτουργίας του τηλεφωνικού δικτύου ή άλλου Παρόχου τηλεφωνικών υπηρεσιών, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την άρση της δυνατότητας επικοινωνίας του συστήματος τηλεματικής με τον Εξυπηρετητή και κατά συνέπεια τη μη λήψη των σημάτων. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επικοινωνία της συσκευής τηλεματικής με τον Εξυπηρετητή, ο Συνδρομητής οφείλει να ειδοποιήσει άμεσα την Εταιρεία ώστε να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάστασή της, εφόσον αυτό είναι εφικτό. Η Εταιρεία ΔΕΝ παρακολουθεί την επικοινωνία της εκάστοτε συσκευής τηλεματικής με τον Εξυπηρετητή.
    • Σε περίπτωση που γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση στον εξοπλισμό τηλεματικής από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό, δολιοφθορά ή/και εξουδετέρωση της συσκευής επικοινωνίας GSM, ο Εξυπηρετητής δεν πρόκειται να λάβει κάποιο σήμα και, φυσικά, η Εταιρία δεν θα φέρει καμία ευθύνη για το συγκεκριμένο συμβάν.
  6. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:
    • H Εταιρεία θα προσφέρει την Υπηρεσία 24 ώρες κάθε μέρα χωρίς διακοπή εκτός από μία χρονική περίοδο εκτάκτων περιστατικών που δεν θα υπερβαίνει αθροιστικά τις 48 ώρες μηνιαίως.
    • Για λόγους συντηρήσεως του εξοπλισμού η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διακόπτει προσωρινά την Υπηρεσία κατόπιν έγκαιρης ειδοποίησης του Συνδρομητή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Οι συντηρήσεις θα προγραμματίζονται έτσι ώστε να δημιουργούν τη μικρότερη δυνατή αναστάτωση στους Συνδρομητές και δεν θα υπερβαίνουν αθροιστικά τις 48 ώρες μηνιαία.
    • Η Υπηρεσία ενδέχεται να διακοπεί χωρίς προειδοποίηση για πολύ σοβαρούς λόγους όπως: ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργία, λόγοι ανωτέρας βίας, σεισμοί, πλημμύρες, φυσικές καταστροφές, πυρκαγιά, πόλεμος, περιοριστικά μέτρα λόγω πανδημίας κ.ο.κ. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο Συνδρομητής παραιτείται ρητά από την αξίωση αποζημίωσης.
  7. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ:
    • Ο Συνδρομητής μπορεί να επικοινωνεί με την Εταιρεία για τεχνική εξυπηρέτηση γραπτώς στο e-mail support@gpsnow.gr, μέσω σχετικού συνδέσμου στην ιστοσελίδα www.gpsnow.gr , ή τηλεφωνικά στο 2331 200 722κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες.
    • Το ωράριο και οι ημέρες λειτουργίας της Εταιρείας αναγράφονται στην ιστοσελίδα www.gpsnow.grκαι μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Στις περιπτώσεις που ισχύει ειδικό ωράριο όπως Αργίες, εορταστικές περίοδοι, καλοκαιρινές διακοπές κ.α. ο Συνδρομητής θα ενημερώνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και της ιστοσελίδας μας.
    • Σε περίπτωση που υπάρξει σοβαρή βλάβη και η Υπηρεσία δεν λειτουργεί για περισσότερες από 48 συνεχόμενες ώρες, ο Συνδρομητής έχει το δικαίωμα καταγγελίας της παρούσας σύμβασης αζημίως οποτεδήποτε εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της βλάβης. Σε αυτή την περίπτωση ο Συνδρομητής δικαιούται χρηματική αποζημίωση από την Εταιρεία, η οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπερβεί το ποσόν της αντίστοιχης συνδρομής για το διάστημα ενός μήνα, ακόμη κι αν η τυχόν ζημιά υπερβαίνει το εν λόγω ποσό. Ο Συνδρομητής παραιτείται ρητά και ανεπιφύλακτα από κάθε άλλη αξίωση.
    • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επικοινωνία της συσκευής τηλεματικής με τον Εξυπηρετητή, ο Συνδρομητής οφείλει να ειδοποιήσει άμεσα την Εταιρεία ώστε να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάστασή της. Η Εταιρεία ΔΕΝ παρακολουθεί την επικοινωνία της εκάστοτε συσκευής με τον Εξυπηρετητή. Η Εταιρία ευθύνεται μόνο για την μη Λήψη Σημάτων εφόσον έχει εγγράφως ειδοποιηθεί σχετικά και δεν έχει προβεί σε ενέργειες αποκατάστασης εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την επόμενη της ειδοποίησης. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρεία οφείλει αποζημίωση στον Συνδρομητή, η οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπερβεί το ποσόν της αντίστοιχης συνδρομής, ακόμη κι αν η τυχόν ζημιά υπερβαίνει το εν λόγω ποσό, αξίωση για την οποία ο συνδρομητής παραιτείται ρητά.
    • Σε περίπτωση βλάβης της συσκευής τηλεματικής ή/και των παρελκομένων αυτής, ο Συνδρομητής οφείλει να ειδοποιήσει εγγράφως την Εταιρεία με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο support@gpsnow.gr.
  8. ΧΡΕΩΣΕΙΣ:
    • Η χρέωση της Υπηρεσίας για κάθε συνδρομητή γίνεται προκαταβάλλοντας το πάγιο μίσθωμα σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της Εταιρείας. Η συνδρομή περιλαμβάνει την χρήση της Υπηρεσίας και την χρέωση του δικτύου της κινητής τηλεφωνίας από τον αντίστοιχο Πάροχο για την μεταφορά συγκεκριμένου όγκου δεδομένων κίνησης από και προς τον Κεντρικό Υπολογιστή – Εξυπηρετητής Υπηρεσίας.
    • Η Υπηρεσία προορίζεται για οχήματα/μηχανήματα που κινούνται αποκλειστικά εντός Ελλάδος, εξαιρούνται οι περιπτώσεις που ο Συνδρομητής ζήτησε εγγράφως να ενεργοποιηθεί η περιαγωγή δεδομένων(Roaming ADD-ON)για χώρες εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης ή/και τρίτες χώρες . Η χρήση εκτός Ελλάδος συνεπάγεται επιπλέον χρεώσεις. Σε περίπτωση που κάποιο όχημα πρόκειται να κινηθεί εκτός Ελλάδος, ο Συνδρομητής πρέπει να ειδοποιήσει εγγράφως την Εταιρεία τουλάχιστον τρεις εργάσιμες ημέρες νωρίτερα, για να ενημερωθεί για το επιπλέον κόστος και για το αν υποστηρίζεται από τη συσκευή τηλεματικής του. Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία, η Εταιρεία μονομερώς θα εκδώσει παραστατικό για τις επιπλέον χρεώσεις που θα πρέπει να εξοφληθεί εντός 10 ημερών από την έκδοσή του.
    • Ο Συνδρομητής υποχρεούται να πληρώσει στην Εταιρεία προκαταβολικά το πάγιο μίσθωμα και τις επιπλέον χρεώσεις που τυχόν έχει επιλέξει (πχ Roaming, SMS κτλ). Σε περίπτωση που προκύψουν ενδιάμεσες χρεώσεις που δεν καλύπτονται από το πακέτο της συμφωνημένης συνδρομής, η Εταιρεία θα εκδώσει παραστατικό για τις επιπλέον χρεώσεις που θα πρέπει να εξοφληθεί εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την έκδοσή του.
    • Η Εταιρεία διαθέτει υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης και ο Συνδρομητής συναινεί στην αποστολή των παραστατικών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική του διεύθυνση, χωρίς να είναι απαραίτητη η αποστολή τους σε έντυπη μορφή.
    • Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τιμολογεί είτε απευθείας στον Συνδρομητή είτε μέσω εξουσιοδοτημένου συνεργάτη.
    • Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής προσθέσει στο μέλλον επιπλέον συσκευές τηλεματικής με αντίστοιχες συνδρομές, οι όροι της συνεργασίας παραμένουν ίδιοι και καλύπτονται από την παρούσα σύμβαση. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις για τις οποίες έχει υπογραφεί μεταγενέστερη σύμβαση της παρούσης.
  9. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
    • Η διασφάλιση του ονόματος χρήστη (user name) και του μυστικού κωδικού (password) είναι αποκλειστική ευθύνη του Συνδρομητή. Η Εταιρεία συστήνει τη συχνή αλλαγή του μυστικού κωδικού για λόγους ασφαλείας.
    • Ο Συνδρομητής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ασφάλεια των κωδικών του. Η Εταιρεία δίνει ισχυρή σύσταση να μην αποθηκεύονται οι κωδικοί στα προγράμματα περιήγησης (browser) για λόγους ασφαλείας.
    • Ο Συνδρομητής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ασφάλεια των εταιρικών του δικτύων (LAN) από ιούς και άλλα προγράμματα που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα στις συσκευές και τα δίκτυα.
    • Τα μέτρα ασφάλειας της Εταιρείας μας για τον Εξυπηρετητή και το Κέντρο Δεδομένων αναφέρονται στο www.gpsnow.gr/tech_spec
    • Ο Συνδρομητής αναγνωρίζει ότι η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των δεδομένων. Η Εταιρεία έχει προειδοποιήσει τον Συνδρομητή ότι αυτό μπορεί μόνο να μειώσει τον κίνδυνο απώλειας / διαρροής δεδομένων και όχι να τον αποτρέψει.
  10. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΡΙΤΩΝ:
    • Υπηρεσίες ή/και προϊόντα τρίτων εταιρειών που ενσωματώνονται στη Υπηρεσία GpsNow, όπως για παράδειγμα χάρτες, δεδομένα κυκλοφορίας, πληροφορίες καιρού κ.ο.κ., ενδέχεται να αφαιρεθούν από την Υπηρεσία ή/και να αλλάξουν όρους χρήσης χωρίς καμία προειδοποίηση.
    • Εφόσον ο Συνδρομητής επηρεάζεται από κάποια αλλαγή σε υπηρεσία / προϊόν τρίτης εταιρείας, έχει το δικαίωμα καταγγελίας της παρούσας σύμβασης αζημίως (εξαιρούνται τυχόν επιδοτήσεις εξοπλισμού) οποτεδήποτε εντός δύο (2) μηνών από την εφαρμογή των τροποποιήσεων.
    • OΣυνδρομητής παραιτείται από την απαίτηση οποιασδήποτε αποζημίωσης για αυτό το λόγο.
  11. ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
    • Η διάρκεια της συνδρομής ορίζεται στην σχετική παραγγελία του Συνδρομητή.
  12. ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ:
    • Μετά την λήξη της συνδρομής και εφόσον ο Συνδρομητής δεν καταβάλει το αντίτιμο για την ανανέωσή της, η Υπηρεσία διακόπτεται προσωρινά. Στο διάστημα της προσωρινής διακοπής που διαρκεί 10 ημερολογιακές ημέρες από τη λήξη της συνδρομής, ο Συνδρομητής δεν έχει πρόσβαση στην Υπηρεσία. Μετά την παρέλευση των 10 ημερών από την προσωρινή διακοπή, γίνεται η οριστική διακοπή της Υπηρεσίας. Στην οριστική διακοπή διακόπτονται όλες οι συνδέσεις τηλεπικοινωνιών του Συνδρομητή και διαγράφονται όλα τα δεδομένα της εφαρμογής του χωρίς δυνατότητα ανάκτησης αυτών.
    • Κατά την οριστική διακοπή της Υπηρεσίας και τη διαγραφή της εφαρμογής του Συνδρομητή, όλα τα αρχεία διαγράφονται οριστικά. Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής θελήσει να πάρει αντίγραφο των αρχείων του, οφείλει να ειδοποιήσει γραπτώς την Εταιρεία πριν την λήξη του συμβολαίου του και να καταβάλει το αντίστοιχο αντίτιμο σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.
    • Σε περίπτωση αιτήματος επανασύνδεσης του Συνδρομητή στην Υπηρεσία, μετά από την οριστική διακοπή, η Εταιρεία δύναται να χρεώσει “Τέλος Επανασύνδεσης” σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.
    • Μετά από την οριστική διακοπή της Υπηρεσίας, o Συνδρομητής υποχρεούται να αποσυνδέσει τη συσκευή τηλεματικής για την αποφυγή ενδεχόμενων τεχνικών επιπλοκών στο όχημα. Η σχετική εργασία γίνεται με ευθύνη και δαπάνη του Συνδρομητή.
  13. ΣΥΣΚΕΥΗ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
    • Η συσκευή τηλεματικής (gpstracker) που προμηθεύεται ο Συνδρομητής από την Εταιρεία, τοποθετείται στα οχήματα με ευθύνη του Συνδρομητή.
    • Η Εταιρεία συστήνει στον Συνδρομητή, να καλεί τον εγκαταστάτη για συντήρηση των συσκευών κατ’ ελάχιστο μία φορά ανά 12 μήνες και να λαμβάνει βεβαίωση καλής λειτουργίας. Η συντήρηση γίνεται με ευθύνη και δαπάνη του Συνδρομητή.
    • Για την τοποθέτηση της συσκευής τηλεματικής, η Εταιρεία συστήνει στον Συνδρομητή να απευθύνεται σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή του οχήματος /μηχανήματος του.
    • Η τοποθέτηση συσκευής τηλεματικής και πρόσθετων παρελκόμενων στο όχημα / μηχάνημα του Συνδρομητή ενδέχεται να επηρεάσει ή να διακόψει την εγγύηση του οχήματος/μηχανήματος ή μέρος αυτού. Ο Συνδρομητής γνωρίζει αυτό το ενδεχόμενο και απαλλάσσει την Εταιρεία από κάθε ευθύνη.
    • Δεν επιτρέπεται κανενός είδους παρέμβαση στις συσκευές τηλεματικής από μη εξουσιοδοτημένα άτομα. Οποιαδήποτε παρέμβαση στην συσκευή τη θέτει αυτομάτως εκτός εγγύησης και η Υπηρεσία διακόπτεται χωρίς επιστροφή της συνδρομής. Αλλοίωση στην ταινία εγγύησης που έχει κάθε συσκευή θεωρείται αυτομάτως ως μη εξουσιοδοτημένη παρέμβαση.
    • Η εγγύηση της συσκευής τηλεματικής και των παρελκόμενων αυτής ορίζεται σε τόσους μήνες όσους αναγράφεται στο σχετικό παραστατικό πώλησης. Στην εγγύηση περιλαμβάνονται μόνο βλάβες που προέρχονται από κατασκευαστικό λάθος. Σε αυτή την περίπτωση, η Εταιρεία δικαιούται να επισκευάσει το προβληματικό υλικό ή να το αντικαταστήσει με άλλο αντίστοιχων δυνατοτήτων & τεχνολογίας. Σε περίπτωση επίσκεψης τεχνικού εκ μέρους της Εταιρείας για εργασία εκτός εγγύησης ή σύμβασης ο Συνδρομητής χρεώνεται με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.
    • Συσκευές τηλεματικής που ΔΕΝ αγοράστηκαν από την Εταιρεία, ΔΕΝ καλύπτονται από κανενός είδους εγγύηση εκ μέρους της Εταιρείας. Ο Συνδρομητής έχει την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για την ομαλή και αδιάλειπτη λειτουργία αυτών.
    • Η Εταιρεία απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για τις συσκευές τηλεματικής που δεν τοποθετήθηκαν από τους τεχνικούς της.
    • Απομακρυσμένη παραμετροποίηση των συσκευών με απαίτηση του Συνδρομητή ενδέχεται να επιφέρει χρεώσεις σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.
    • Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής θελήσει την απεγκατάσταση εξοπλισμού τηλεματικής από ένα όχημα ή/και εγκατάσταση σε άλλο όχημα, βαρύνεται με κόστος σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της Εταιρείας.
    • Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής διακόψει την Υπηρεσία, η συσκευή τηλεματικής θα πρέπει να αφαιρεθεί ώστε να μην δημιουργήσει κάποια δυσλειτουργία στο όχημα/μηχάνημα. Οι σχετικές εργασίες για την αφαίρεση της συσκευής γίνονται με πρωτοβουλία, ευθύνη και δαπάνη του Συνδρομητή.
  14. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ:
    • Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης των όρων της παρούσας σύμβασης ενημερώνοντας τον Συνδρομητή μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Ο Συνδρομητής εφόσον επηρεάζεται και διαφωνεί με τις σχετικές αλλαγές, έχει το δικαίωμα καταγγελίας της παρούσας σύμβασης αζημίως (εξαιρούνται τυχόν επιδοτήσεις εξοπλισμού) οποτεδήποτε εντός δύο (2) μηνών από την εφαρμογή των τροποποιήσεων. Διαφορετικά, μετά την παρέλευση δύο (2) μηνών θεωρείται σιωπηρή συγκατάθεση αποδοχής των νέων όρων.
    • Οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που πηγάζουν από την παρούσα σύμβαση για την Εταιρεία, μπορούν μονομερώς να μεταβιβαστούν σε τρίτους, με έδρα την ημεδαπή ή την αλλοδαπή, χωρίς την προηγούμενη έγκριση του Συνδρομητή.
    • Οι πληρωμές γίνονται αποκλειστικά με έμβασμα στους Τραπεζικούς Λογαριασμούς Όψεως της Εταιρείας ή/και μέσω πιστωτικής κάρτας στην Εταιρεία.
    • Οι τιμές στους τιμοκαταλόγους και σε όλα τα έντυπα της Εταιρίας αναφέρονται σε τιμές καθαρής αξίας, χωρίς να συμπεριλαμβάνουν το ανάλογο Φ.Π.Α.
    • Όλα τα παραστατικά παροχής υπηρεσιών δύναται να εκδοθούν μετά την καταβολή του αντιτίμου από τον Συνδρομητή.
    • Η παρούσα σύμβαση διέπεται από την ελληνική νομοθεσία. Οι συμβαλλόμενοι ορίζουν ότι τα -καθ’ ύλην- αρμόδια Δικαστήρια της Βέροιας είναι αποκλειστικά αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς τυχόν ανακύψει από την ερμηνεία και εκτέλεση της παρούσας σύμβασης. Επιπλέον, οι συμβαλλόμενοι παραιτούνται ρητά από τυχόν δικαίωμά τους να προσφύγουν στο θεσμό της διαιτησίας για την επίλυση των προαναφερόμενων διαφορών.

Ο ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ δηλώνει και εγγυάται ότι έλαβε γνώση: Των Ειδικών και Γενικών όρων που διέπουν το παρόν και αποδέχεται πλήρως και ανεπιφύλακτα αυτούς.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ 

 

Νόμιμος Εκπρόσωπος

& Σφραγίδα 

Ο ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ 

 

 Νόμιμος Εκπρόσωπος

& Σφραγίδα    

 Ο ΠΩΛΗΤΗΣ